Hur många reklaminlägg kan man göra?

12:00 26 Nov 2017

My Martens:

Nog för att man som influencer vill MAXA Black Friday och dra in så mycket pengar som möjligt med att som My, lägga upp 4(!) reklaminlägg efter varandra på en enda dag – det KAN inte vara lönsamt för företagen som köpt reklamplats av henne och sänker hennes trovärdighet som influencer.
Normalt sett brukar företag inte vilja att det kommer några andra reklaminlägg på ett tag – just för att deras inlägg inte ska överskuggas av annan reklam, så 4 stycken på en och samma dag för olika företag kan inte vara populärt.

Men det finns någon som slår My med HÄSTLÄNGDER och det är Victoria Riis på Matplatsen.
Hur många reklaminlägg har hon lyckats rada upp efter varandra? 5? 6? 7? Nej, nej!
Hon har lagt upp 8(!!!!!!!) reklaminlägg efter varandra för att maximera sina intäkter på Black Friday.
Finns det någon som inte bara skrollar förbi dem utan faktiskt läser dem? Kanske det första och eventuellt det andra men sen? *skrolliskrolliskroll*

Jag är lite sugen på att kontakta de här företagen för att ta reda på om de är nöjda med det här upplägget – att vara ett reklaminlägg bland 7 andra i en enda stor sörja av sponsrade inlägg.
Det här var verkligen höjden av girighet!

Tack för tips!

72 kommentarer | “Hur många reklaminlägg kan man göra?”

Skriv kommentar
Tillbaka upp
  1. Anonym skriver:

    Två av de absolut mest oprofessionella bloggerskorna som finns! Noll tanke eller koll på hur deras egna varumärke uppfattas. My är dessutom så katastrofdålig på att utforma cleana, lockande eller kreativa samarbetsinlägg.

    1. Anonym skriver:

      Och som svar på din fråga, CamCam: Nope, nix, never!! Skulle aldrig bemöda mig och lägga tid på att läsa en enda mening av dessa reklaminlägg. Scrollar alltid förbi samarbetsinlägg hos de bloggare som jag har lågt förtroende för.

      1. Anna skriver:

        Ja, Inte tusan läser man reklam inläggen. . Dom är som en irriterande fluga som man viftar bort illa kvickt.

  2. D skriver:

    Var faktiskt inne på Matplatsens blogg i fredags, första gången på länge. Och reagerade över samma sak! Nog för att hon är en vandrande reklampelare annars också, men detta …?

    Sedan undrar jag hur folk inte kan se igenom erbjudanden som Daniel Wellington och May beauty (face mask) som alltid har 15 % (Wellington) och 30 % (maskerna). Det är ju så självklart att företaget bestämt vad de vill ta för en vara, lägger på 15 % och så ger de en ”fin rabatt” genom att ta bort just denna summa, och vips så är priset det tilltänkta.

    Jag tål inte att se en enda instagrammare till beskriva vilken perfekt klocka detta är. Undrar om nån på riktigt skulle bära dem om de inte var sponsrade?

    Fantiserade för mig själv om vad som skulle hända på vissa instakonton om man plötsligt förbjöd all typ av spons under en vecka. Skulle bli rätt tomt i deras flöden troligen …

    1. K-Town skriver:

      Jag köpte min innan alla började spammandet och hann därför aldrig få ”avsmak”, tyckte den var perfekt då den passar till det mesta, är platt (aldrig i vägen) och funkar utan problem. Jag hade dock antagligen inte lockats att köpa en idag om jag inte redan hade haft en och varit nöjd, då det numer känns som att jag är helt fel målgrupp och hade nog mest associerat klockan med något som 20-åringar bär.

      Hade de däremot valt ut väl valda influencers i varierande åldrar tror jag att det gett en helt annan effekt. Jag tror nämligen, precis som andra har diskuterat här inne tidigare, att det nog mer är sådan marknadsföring som kommer att ge önskat resultat.

  3. J skriver:

    Snälla snälla Cam kontakta dessa företag!!! Jag postar inte för snabbt.

  4. Ida skriver:

    Så kul att du skriver om MATPLATSEN, har länge reagerat på samma sak. Det är bara reklam, reklam, reklam oavsett om det är Black Friday eller vanlig tisdag. Hon är i klass med BB med att få allt sponsrat och skulle nog inte ens snyta sig om hon inte fick näsduken gratis och med ett samarbete.

    1. Asta skriver:

      ”Min snytning är i samarbete med Lambi”
      ”Min rinnande näsa är sponsrad av Kleenex”
      ”Använd rabattkod SNOR20”

      1. Linda skriver:

        Lol
        Exakt så ser jag på dem och deras alla rabattkoder, patetiska..

    2. asd skriver:

      Eller hur! Jag gick in för att kolla om hon skrivit lite mera om resan till Ghana, och möttes av reklamöverdos. Lite bättre vid 56kilo..

  5. Madelon skriver:

    Det är ofattbart att detta kan pågå. Märker inte företagen att folk börjat ledsna eller att rabattkoder och länkar inte ger samma fantastiska respons som de förmodligen gjorde i början?

    Säljer de fortfarande via dessa kanaler? Jag vill ju helst tro att de inte gör det.

    1. Steffi skriver:

      Jag tror inte att företagen säljer bättre eller mer via bloggare. En varuprodukt med bra kvalitet behöver inte ta hjälp av ”influencer” de har redan en återkommande kundkrets. Efterfrågan styr marknaden utifrån konsumentens behov. Har inte sett att YSL, LV eller Chanel använder sig av ”influencer”.

  6. Snurre skriver:

    Håller med om Victoria Riis som driver matplatsen. ALLT är spons/reklam. Därtill så är det så otroligt genomskinligt att hon knappast äter maten hon lagar, hon har nämligen sig till size zero (när hon läser detta kommer hon ta det som en komplimang).
    Hela hennes hem är så opersonligt och det lyser igenom hur ängslig hon är. Stackars hennes man och barn, jag tror att dom vill leva vanligt men hon vill visa en perfekt fasad utåt. Hemskt vad bloggandet gjort med henne 😪.

    1. Snurre skriver:

      * har nämligen svält sig till size zero. Detta gör också att hon ser mycket äldre ut än vad hon är.

      1. EK skriver:

        Håller med dig, hon har blivit avsevärt mycket smalare. Det är väl upp till henne i och för sig men jag tycker att det är hemskt tråkigt att se hennes välfyllda tallrikar med allt möjligt, all alkohol m.m. om hon faktiskt inte äter allt. Även det är ju helt onödig konsumtion. Slänger hon bara resten då eller? Det hade varit bättre om hon varit öppen med hur mycket (lite) hon äter för att se ut sådär.

    2. D skriver:

      Fast maken är nog nöjd, de får ju uppleva och köpa massor som de annars knappast hade haft råd med. Matplatsen var väl ganska tidig i sitt bloggande också, det tror jag gjort att hon är så stor nu. Hade hon startat idag tror jag inte hon lyckats lika bra

    3. S skriver:

      Läser inte hennes blogg mer än ibland. Tycker dock hemmet ser vanligt ut. Ungefär som det gör i de flesta svenska medelklasshem idag. Hur ska det kunna se mer personligy ut, menar du? Alla kanske inte gillar färgstark konst eller liknande. Det viktiga är väl att alla trivs i sina boenden, hur de än ser ut. Du kanske inte skulle vilja bo i hennes hus, men det behöver du ju inte heller. Ditt boende kanske inte faller henne i smaken heller.

      Kollade igenom hennes bilder sen flera år till aks. Tycker hennes kropp ser likadan ut nu som då. Kan inte se att hon skulle svält sig?

      1. Plumbob skriver:

        Nej, är sjukt trött på hennes reklamande med men hon har väl alltid varit ganska smal ja.

        Tror det är den där hårda brännan som hon absolut måste ha hela tiden som gör det. Har kommenterat på hennes blogg tidigare om att snälla använda solskydd, men det faller nog på döva öron.

    4. Blomma skriver:

      Kan man gissa att du själv varken är smal, har det perfekt hemma eller brukar köpa fina saker åt dig själv? Tror du har något grönt i ansiktet.

    5. Men... skriver:

      Att kommentera kring huruvida hon svält sig till size zero och huruvida hennes man är nöjd med det eller inte är bara fullkomligt irrelevant och under bältet. Det har överhuvudtaget inget med ämnet att göra utan är bara direkt elakt. Hela din kommentar kändes för övrigt helt irrelevant och bara som ett personangrepp.

  7. Valpen skriver:

    Har slutar läsa de bloggarna där det är reklam för smink, piller, kläder, nagelförlängning, tatuerade bryn och kosmetisk kirurgi. Inte många kvar men är så jäkla ointresserad av skräpet. Och alla dessa sura svar att de minsann måste ha en inkomst, förvisso men anar att den inkomsten är något högre än gemene hen har.
    Dessutom alltid väldigt komiskt när det ska framstå som att det är så otroligt mycket ”hard work” och minsann inget glidarjobb att ha en blogg, att läsarkören ska hållas på plats o vara nöjda, på gränsen till en sorts härskarteknik.
    Det är väl som ett jobb helt enkelt och på jobbet brukar man få jobba…

    1. anonym skriver:

      Valpen bra skrivet.

    2. Nadia skriver:

      Har också tänkt på det där och jag tror inte att bloggare fattar att vi kommer att tröttna och sluta läsa det dom skriver. Hade de varit smarta så hade de inte varit så giriga utan dragit ner på antal samarbeten, enbart samarbetat med sånt de kan stå för och lagt ner tid på reklamen för företaget. Men istället gör de tvärt om. De spootar ut reklaminlägg för att tjäna så mycket pengar som möjligt och dessutom kan de inte ens göra det bra, och så vill de ändå att man ska ta deras yrke på allvar. Den dagen de själva börjar ta sitt yrke på allvar så kommer jag göra detsamma.

      Vet inte exakt vad de får för ett sponsrat inlägg men säg att en större bloggare får 30.000 kr. Det räcker gott och väl med två i månaden för att ha en väldigt bra lön. Lägg sen till pengarna de får får alla adlinks som de använder när de länkar kläder. Det borde räcka, men de kommer väl komma på det den dagen när vi har tröttnat och slutat läsa deras bloggar. Jag är redan där och läser enbart den här bloggen nu för tiden.

  8. Anonym skriver:

    Grattis till My som fyller 30 år idag!😀

  9. kati skriver:

    Våga vägra dessa skitgiriga bloggar! Går så bort bort bort. Den enda jag vill gynna är dig Camilla!

  10. Alexandra skriver:

    Tycker Petra Tungården är lite likadan. Vartannat inlägg är reklam för något. Men snälla kontakta och fråga om dem är nöjda 🙂

  11. Ma skriver:

    Matplatsen borde byta namn till reklamplatsen

  12. Alexa skriver:

    Nu när spons och reklam är på tapeten: vad tycker ni alla om sponssektionerna i poddar? Jag tycker det är sååå cringe på många håll, särskilt Alex & Sigge (av de jag lyssnar på). Deras röster åker liksom upp en oktav och de spelar sååå faschinerade och överväldigade av denna fantastiska produkt/tjänst som de fått ta del av. Sedan minuten efter är det vidare till nästa fantastiska företag.

    Det känns så oerhört falskt? Kan man inte bara ha en sektion i början där man säger ”denna vecka är vi sponsrade av blabla och blehbleh”. Eller cashar man inte in 150000 per företag och vecka då kanske…

    1. Androgyn skriver:

      Jag gillar fördomspoddens sponssegment. Det är förinspelat och jag har fan köpt en max avocadoburgare just på grund av den snutten!

    2. Syster skriver:

      På fredagspodden (vet inte hur det är numera, slutat lyssna på dem) är ju reklamsnacket helt otroligt. Jag imponeras av deras engagemang.

      – Asså vi har en ny sponsor!!
      – Jaaaa, jag dööör, jag älskar verkligen den här tjänsten!!
      – Kalles sophämtning AB!
      – Jaa! Det är såå fantastiskt, jag vill bara gå ut med soporna hela dagarna nu!!

    3. Anonym skriver:

      Stör mig inte alls lika mycket eftersom det är så tydligt att det är reklam. Många säger ju dessutom att podden är i samarbete med xxx och det är så tydligt att de endast gör reklamen för att kunna podda. Proportionen podd mot reklam är ju ENORM om man jämför ”vanlig blogg” mot ”sponsrad blogg”.

    4. 🕹 skriver:

      Ja, lyssnade slaviskt på tom och Petter men sen dom började göra reklam för casumo så tappade jag intresset helt. Det är bara pinsamt hur dom försöker få det att låta så annorlunda från vanliga casinon och att ens vilja stötta nätcasinon övergår mitt förstånd, synd på en bra podd i övrigt.

      1. Sanna skriver:

        Yoga Girl har så grym reklam i sin podd. Kan vara för att jag älskar hennes röst som gör att jag gillar reklamen.

        1. Mallan skriver:

          Håller med dig, Yoga-girl pratar så härligt. Men sen slutade jag lyssna på podden efter ca 8 avsnitt för hon pratade så illa om sina anställda och gamla kollegor. Att de tog kaffe när de jobbade, att hon och Dennis aldrig kunde lita på någon för då blev man utnyttjad osv. Då blev jag lite off, att hon kändes småsint fast hon ska ha denna otroligt milda yoga-aura.

  13. Iof... skriver:

    Men… då skulle inte företag vilja annonsera i tv o tidningar då heller eller..? Där kommer de ju efter varann eller i samma uppslag…

    1. Em.e skriver:

      Nja. När det gäller tv hade alla blivit mer irriterade om det kom då och då = fler raklampauser. Plus att det är mer – video, ljud, nån kändis man gillar osv. Hade reklamen på tv varit i form av inlägg med rabattkoder hade de tappat enorm försäljning då det helt enkelt inte funkar, det väcker inget intresse. Reklam kan ju faktiskt vara riktigt bra. Ica, telia familjen, iprenmannen, gamla donken reklamer, lambi.. Många reklamer man minns flera år senare

  14. Linda skriver:

    Hoppas dessa ”influencers” tid är ute snart, att folk får nog och företagen inser att detta inte ger nåt längre.
    Jag bojkottar allt som Bella, My mfl gör reklam för, men det gäller ju att vi blir många!
    Så trött på deras fejkade, söndersponsrade liv.

  15. C skriver:

    My är dessutom märklig. Först reklaminlägg för FANTASTISKA vitaminer-och i nästa inlägg hur trött och sliten hon är…..

    1. Linda skriver:

      Haha precis det där är ju grejen, de håller inte reda på alla historier de hittar på när de ljuger ihop reklaminläggen… och så blir de ifrågasatta. Och sen blir det ”dålig stämning”.

      Bellas blogg är ett skolexempel på hur det ser ut när man förargat de flesta… arga kommentarer om precis allt

  16. Reklamaren skriver:

    Ja håller med till 100%. Med tanke på hur dåligt t.ex. My mår hela tiden – inte fanken vill man proppa i sig samma skitpiller som hon äter.

    Sedan finns det gränser åt andra hållet också. En bloggare som alltid är på topp och utåt sett verkar ha allt perfekt ordnat och alltid mår bra fast kanske ”hen” t.ex. festar för mycket, är alldeles för fåfäng med operationer och annat, överdriver angående sina resor… ja sånt drar också ned trovärdigheten enormt och leder inte ”hen” heller till merförsäljning för annonsören.

  17. Em.e skriver:

    Jag gillar faktiskt en del av Pernillas saker, porslin och lite smågrejer, nån klänning osv. Men jag går in på hemsidan, jag köper inte för att hon gör reklam för det. Jag läser aldrig reklaminlägg. Scrollar bara förbi. Jo, ibland när jag tittar in hos Trettonbarnsmamman, men det är väl för att det oftast är som ett vanligt inlägg, gillar det upplägget. Hade jag gått in hos någon med 5+ reklaminlägg på en dag så hade jag inte ens scrollat förbi, jag hade stängt ner sidan

  18. Ma skriver:

    Hänvisa till bloggen utan att markera som reklam ‘r väl inte ok?

    https://www.instagram.com/p/Bb9TvLoBIwe/

    1. Ma skriver:

      56kilo som säger att hon är så duktig på att märka rätt för hon har jobbat så länge med detta

  19. Lina skriver:

    Många verkar ju tröttna på influencers och deras reklam. Undra vad nästa grej kommer vara att marknadsföra sig genom. Ska bli intressant att se! Är rätt oinsatt så har inga bra förslag själv.

  20. Valentina skriver:

    Nej, usch, jag avskyr sk ”samarbeten”.
    Och vad då ”influencers” – det ska väl verka stort och viktigt och som något som inspirerar och påverkar människor till bra saker – men egentligen är det bara ”influences” till att köpa köpa köpa av vissa märken. Inget annat.

  21. Loa skriver:

    My Martyrs blogg har totalt tappat det. INGA kommentarer och är det några så är det hon som svarat också.
    Det hon gör på sin blogg är att gnälla om hur dåligt hon mår och sedan reklam om hälsoprodukter och de är INTE roligt skrivna eller ens så att man skulle kunna tänka sig att prova dem. Speciellt in då hon säger sig vara en hälsosam människa och alla ska peppa alla men sedan smygäter och blir påkommen och skäller ut människor i sin blogg för att de kommenterat det? Min fråga är, är hon ens en Influenser? Då jag frågar människor om de vet vem hon är så är svaret spontant nej. Säger man hon som var med i Ensam mamma då Magdalena Graaf var programledare så säger några Jaha- Ensam mamma My? och faktum är att så tänkte även jag innan jag började kolla här på bloggbevakningen och hon dök upp i några inlägg. Jag trodde hon hade en blogg, blivit ovän med de kändisar som ”är” något att hänga i julgranen och var ensam mamma. men Influenser?? För hur deprimerande livet är? Inte mycket roligt i den bloggen.

    1. Anonym skriver:

      Håller med dig i allt. Hon faller inte in under kategorin influencer, kan inte se vem/vilka hon är har inflytande på. Hon har en blogg där hon skriver om hur kämpigt och jobbigt hennes liv är och har varit, ja, samt varit med i ett tv-program för x antal år sedan. Thats it.

  22. ebba skriver:

    Kan inte du göra nån slags poll för att ta reda på vem vi läsare faktiskt anser är den mest förtroendeingivande influencern? Vore spännande!

  23. Anonym skriver:

    Ska du kontakta företagen? Till vilket syfte, ränker du på företagets bästa här eller vill du fostra influencern? Personligen tror jag att helger som ”Black weekend” är speciella. Det är bara att skrolla förbi eller skippa sociala medier under Black weekend

    1. Anonym skriver:

      👆🏻 tänker ska det stå och inte ränker

  24. Anonym skriver:

    My mår inte bra psykiskt. Tyvärr verkar det som om hon bara blir sämre. Nu är det osäkert om hon klarar av att bo på Öland. Undrar hur det blir med vårdnaden av Ludvig. Han kanske stannar på Öland för gott.

    1. ? skriver:

      Ärligt talat så tror jag att vore det bästa för pojken. Att han inte skulle märka av att hans mamma mår skit vore otroligt om hon ens tror på själv.
      Vad är problemet egentligen undrar jag? Bo på ett ställe där hon har valt att bo och skaffa barn på eller springa runt med Anna Book och bli utskrattad i Stockholm. Kalla sig själv för modell? I ett normalt liv eller en normal människa skulle väl för fasen stanna där sonen är, skaffa ett jobb där hon kan säkert bli anställd i blomsteraffär, ha pojkvän i Stockholm och ta ett par hundår. ELLER så låter hon sonen bo kvar så får hon leve sitt liv som påbörjades efter att hon varit med i en tv-serie EN säsong. Att vara med i det programmet måste ju varit hennes livs sämsta beslut för det har ju gjort att hon i frågasatt en helt ok livssituation.
      Nä men sitta och gråta och klaga och ”bearbeta” på bloggen, det är heeeeelt normalt för att i nästa inlägg torka tårarna och slå sig för bröstet och säga att hon är den starkaste som finns som klarat av allt detta som hon påminner om i varje blogginlägg och att hon växt hur mycket som helst och är så nöjd med sina livsval nu.
      Hon har inte gjort så många val själv mer än att blivit bortvald av de lite mer förnuftiga vännerna. Vad är My känd för mer än som en ensam mamma en säsong egentligen?

  25. M skriver:

    Matplatsen har blivit så tröööökig, kul att du uppmärksammat detta camcam! Bara massa reklam hela tiden. Var en mkt mysig blogg för några år sedan men nu skiner det igenom att hon vill maxa sina reklampengar konstant. Och en sak till – är de någonsin hemma?! Tycker de är iväg varje helg, antingen gbg, Stockholm eller utomlands? Fattar inte hur de orkar?

  26. M skriver:

    Tror nog företagen har bra koll.. varför ska folk ödsla tid på att ringa runt och kolla? Varför vill man förstöra för någon annan? Scrolla förbi om man blir störd.. enklare blir det inte

  27. Mia skriver:

    Ja håller verkligen med. Det är bara reklam, reklam och åter reklam.
    Hon konsumerar ju så mycket av allt, så man mår illa av att läsa/se det.
    Hur mycket kläder och prylar behöver hon? Fylla ett tomrum eller grattis är gott?
    Knappt några recept längre utan enbart köpa köpa, yta yta, fake fake.
    Visa upp en perfekt fasad.

    Och när hon skriver-Ni måste bara laga detta och äta det!
    (så känner jag, näe du jag tänker verkligen inte göra det, för du äter det ju inte själv.)
    Ju mer fett och onyttigt det är, ju mer skriver hon att alla skall pröva och äta det men återigen så gör hon det ju inte själv utan det är fake också.

    Äter pizza varje söndag….Näe hon skrapar av de 3 msk fyllning ovanpå pizzan. (Har hon själv skrivit flera ggr när någon frågar hur hon kan vara så himla smal om hon äter som hon skriver/låtsas göra)

    Snart måste ju alla tröttna på denna köphysteri, konstgjorda och fake ytor som visas upp?

    Som sagt reklam reklam reklam …..
    Grattis är gott, tydligen väldigt gott.

    1. Anonym skriver:

      Viktoria Riis är utan tvekan bloggvärldens falskaste människa. Jag bor i Örebro och har hört att hennes konsumtionsvanor tom är groteskare än det hon visar upp i bloggen.
      Det finns grannar och vänner som inte kan hålla tyst…

      1. Sanja skriver:

        Du fattar att hon är ett företag va med samarbeten med andra företag som vill synas i hennes blogg? Att tro att hon KÖPER allt är så naivt så jag skrattar på mig och det vet nog vänner och grannar 😉 Snarare så har hon nog ganska mkt pengar i sin plånbok när månaden är slut eftersom det mesta ”konsumtion” är företagsrelaterat. Det är ju ingen privatperson du pratar om.

  28. Anonym skriver:

    Eric Hagberg från pH gör utlottning där man vinner genom att tagga personer i instalive. Även Viktor frisk gör utlottning om chokladbollar, är det också brott mot lottningstjotahejti om man gör det på eget bevåg utan samarbete? 🙂

  29. Anonym skriver:

    Att som My Martens hela tiden intala sej om hur jobbigt det är på Öland , tänka på hur jobbigt det ska bli när hon ska dit Bla bla bla och sova bort tiden på Öland när Lilleman är i skolan , är ju inte direkt en förutsättning för att nånsin kunna trivas ! herregud tänk på allt det positiva i stället ! neej tyvärr så tror jag att hon jobbar på att få kommentarer om att hon ska stanna i Täby så att det känns bättre att ge upp Ön och veckorna med sonen ! Så får hon vara med Jonas och leva sitt B-kändisliv i Stockholm 🙁 men det är bara vad jag tror .

    1. C2 skriver:

      Stackars barn om han går in på hennes blogg när han blir läskunnig. Går att läsa mellan raderna hur besvärligt allt är som förälder. Att hon försakar så mycket för hans skull. Dålig planering från början som nu tar ut sin rätt. Gnälliga ego-morsa!

  30. Annie skriver:

    Ja att Matplatsen är köphetsen personifierad visste vi ju men det blir ju bara värre och värre. Men hennes livsstil kräver ju pengar så det är klart att hon tar alla samarbeten hon får.

    1. Anonym skriver:

      Skatteverket borde göra en grundlig granskning av Viktoria Riis. Deras sätt att leva och konsumera stämmer inte alls med deras taxerade inkomst. Hennes man är anställd hantverkare och tjänar inte mycket pengar.
      De lever som miljonärer men har bara en normal medelinkomst. Hittar heller inga arv eller vinster men jag har ju förstås inte kollat taxeringskalendern varje år.

      1. Snurre skriver:

        Tror du är nåt på spåren. Hennes blogg är nedstängd nu, lite panik kanske?

        Blir så fascinerad av livsstilen … vad gjorde hon innan bloggen liksom? Har svårt att se henne klara jobb 8h/dag – ja, en fördom m anledning av livet hon har idag.

      2. Anonym skriver:

        Det där var bland det sjukaste jag läst. Stalker.

        1. Lina skriver:

          Hej Victoria!

          Har aldrig läst matplatsen men anmälde henne + man till skatteverket nu. En liten revision i julklapp kanske 🙂

          1. Snurre skriver:

            Hur anmäler man någon till revision? Matplatsen har legat nere sedan igår eftermiddag, vad kan detta betyda? 🙂

            1. m skriver:

              Nejdå, läste både nu och igår kväll.

              1. Snurre skriver:

                Konstigt. Jag är nog blockerad :/

        2. Anonym skriver:

          Det är inte stalking, det är offentliga uppgifter som vem som helst kan läsa.

          1. Blomma skriver:

            Du är jävligt creepy. Skaffa dig ett liv.

  31. Magdalena skriver:

    Följde My’s blogg tidigare men kan inte annat än hålla med. Den är ingen blogg längre utan bara full med reklam. Undrar hur många inlägg/samarbeten hon haft bara i år med ”Inreda”? Eller better you. Eller bobbys magiska tabletter för håret?
    Börjar bli rätt trött på hennes viktresa, hår och ”tyck synd om mej”. Men, som hon själv säger, gillar man det inte behöver man ju inte läsa. Så jag har tagit henne på orden och läser hennes blogg väldigt sporadiskt nuförtiden. Och varje gång jag ändå tittar in där konstaterar jag igen att nej, det är ingen blogg längre utan en reklamplats där det ibland dyker ett personligt inlägg mellan all reklam.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp

Håll dig uppdaterad!

Gilla Nöjesguiden!

Vill du få veta precis allt som händer på nöjesguiden.se? Gilla oss på Facebook!

Gilla