
GTL + pizza = highlife!
Mmsblogg
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Kommentera
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Sofia Helin läser nyårsdikten |
Läs inlägget
Skivrecension: Sarah Klang - Creamy Blue |
Läs inlägget
Håkan Hellström till Ullevi 2025 |
Läs inlägget
Delain - Moonbathers |
Läs inlägget
Gorillaz – Cracker Island |
Läs inlägget
Crafter Work på Vassa Eggen |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
vit. pizzan ser god ut.
Haha tänkte först ba JA JAG VET ATT JAG ÄR BLEK!! o så ba.. du menar pizzan mhm. jaa den är vit!
Jag ska ta med den här bilden till en plastikkirurg och säga ”ett par såna tack”. Ok eller?
Sluta vara blek och äta blek pizza nu! Skriv hemtenta!
To-wee: Jaa kör!! Det kan bli vårt party-trick. "Kolla!!! Exakt lika!!"
Rulle: Mmmmmmmm okkkkkkk!!
Azzå ORKAR inte att du är så snygg att du kan äta pizza i bikini. Vill ej vara bloggkollega med dig längre :S
Tone: Hihi ok då slutar vi då :/