


Bästa kvällen igår!!! TACK ALLA SOM KOM!!! Och tack alla fantastiska vänner jag har som inte kunde komma men som skickade lyckönskningar som värmde så fint! Kvällen blev en succé och vi är tillbaka nästa onsdag ju!! Bilder: Stureplan.se



Bästa kvällen igår!!! TACK ALLA SOM KOM!!! Och tack alla fantastiska vänner jag har som inte kunde komma men som skickade lyckönskningar som värmde så fint! Kvällen blev en succé och vi är tillbaka nästa onsdag ju!! Bilder: Stureplan.se
Sofia Helin läser nyårsdikten |
Skivrecension: Sarah Klang - Creamy Blue |
Håkan Hellström till Ullevi 2025 |
Delain - Moonbathers |
Gorillaz – Cracker Island |
Crafter Work på Vassa Eggen |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.