Happ, då har Dill/Lidl ganska väntat gått och vunnit pris. Denna gång i Spinn för ”Årets PR-kampanj”. Det är för tidigt på morgonen för att ranta loss (igen) om detta, men vi har väl ändå fått nog av PR-bluffar nu va?
Tycker ni kan gå tillbaka och läsa Sanningen om Dill, och ursprungsartikeln om ”restaurangen” hittar du här.
Med tanke på att Nöjesguiden själva gör en hel del ”samarbeten” och illa dold reklam kanske du inte ska kasta fler gafflar i det här glashuset. Älskar för övrigt att du gick på det, surade, var indignerad och på så sätt bidrog till att det blev en lyckad kampanj. Hade du och resten av Sveriges krogrecensenter haft humor så hade det här inte alls blivit den succé som det faktiskt blev.
Jag vet inte om du läste igenom hela tråden nu Redrik eller bara inte hängde med. Min gaffel kom sig av att jag upprepade gånger ställde frågan om vem som låg bakom det, utan att få svar. Maten i sig smakade bra, det förnekar jag inte.
Angående oxfiléerbjudandet glömde jag dessvärre utnyttja det.