
Okej alla kör sånt här ”decenniets bästa”. Jag har en också!!!!!! Jag tycker decenniets bästa album är Aaliyahs ”Aaliyah” från 2001, utan tvekan.
Eh, ja då vet ni då.

Okej alla kör sånt här ”decenniets bästa”. Jag har en också!!!!!! Jag tycker decenniets bästa album är Aaliyahs ”Aaliyah” från 2001, utan tvekan.
Eh, ja då vet ni då.
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Epica - The Holographic Principle |
Långt från front row |
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
NoFo - ny vinbar till Söder |
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
DoMa dubblar upp |
Musikrecension: Westkust - Westkust |
Håller med! Så vacker att man dör dessutom – http://www.youtube.com/watch?v=ZQPvgHEMCFs&feature=fvst
Jag tyckte den videon var så jävla HIGH TECH när det begav sig!