Jag älskar min kille. Men han är sämst på att ta kort. Vi har köpt en dyr och bra kamera. Ändå måste jag be honom ta kort på mig när jag är fastkedjad modell (alla modeller var bokstavligt talat fastkedjade som en del av Hostage-temat) i BACK-butiken. Och det här är den enda bilden han tog. Och den är sämst. Eller okej ärligt talat så tog han faktiskt en till. Och den är, om möjligt, ännu mera sämst.
Epica - The Holographic Principle |
Läs inlägget
Långt från front row |
Läs inlägget
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
Läs inlägget
NoFo - ny vinbar till Söder |
Läs inlägget
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Läs inlägget
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
Läs inlägget
DoMa dubblar upp |
Läs inlägget
Musikrecension: Westkust - Westkust |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.