1. På Bonfesten var det sushibuffé! Men jag hade redan ätit mig mätt på festen vi var på innan. That’s how I roll – for free.
2. Fina Signe och hennes Fredrik.
3. Ballonger i taket.
4. Photosession på toan. Är det inte lustigt hur man helt plötsligt känner sig som Natascha Poly efter några glas?
5. På en annan fest fanns det öl i hyllor..
6. ..och polkastänger!
7. Det fanns även oändligt med glowsticks så vi tog på oss en massa och låtsades ha varit på rave när vi gick vidare! Här modellat av Lisen, Carro, Olof och Daniel.
8. Lisen och Carro kan vara två av de absolut skönaste brudar jag någonsin träffat!
Livets fredag
Epica - The Holographic Principle |
Läs inlägget
Långt från front row |
Läs inlägget
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
Läs inlägget
NoFo - ny vinbar till Söder |
Läs inlägget
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Läs inlägget
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
Läs inlägget
DoMa dubblar upp |
Läs inlägget
Musikrecension: Westkust - Westkust |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.