Har en pissedag.
Skulle behöva gå ner 3 kilo. Till imorgon.
Har drömt mardrömmar hela natten.
Vaknade riktigt jävla ful.
Har julklapps- och julpyntångest.
Kommer kugga min tenta imorgon.
Idag tänker jag inte le. Så är det bara.
Har en pissedag.
Skulle behöva gå ner 3 kilo. Till imorgon.
Har drömt mardrömmar hela natten.
Vaknade riktigt jävla ful.
Har julklapps- och julpyntångest.
Kommer kugga min tenta imorgon.
Idag tänker jag inte le. Så är det bara.
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Gustaf Norén lämnar Mando Diao |
Downtown Dispatch: New York vaknar i september |
Kvinnlig smurf censurerad i Israel |
Gnucci om Finders Keepers |
Docklands återuppstår i sommar |
Här hittar du stadsloppen i sommar |
Video: Lorentz – Allt från mig |
Tänkte på det. "She better not be eatin’".
Men kom på att du kanske inte kan svälta dig när du pluggar för att det typ inte går att tänka då. Såatte, du är FIN OCH BÄST!
Lycka till med tentan så kanske vi ses imorrn.