
Hej alla fredagslovers!!!
Nu ska jag hem till Forni och chilla loss. Inte börjat göra iordning mig och jag ska va där…………… nu. Har faktiskt haft jätteviktiga saker för mig!!! (Åt en pizza).
HA EN UNDERBAR FREDAG, PUSS O KRAM!

Hej alla fredagslovers!!!
Nu ska jag hem till Forni och chilla loss. Inte börjat göra iordning mig och jag ska va där…………… nu. Har faktiskt haft jätteviktiga saker för mig!!! (Åt en pizza).
HA EN UNDERBAR FREDAG, PUSS O KRAM!
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Miljoner Tusen – Pojkarna |
Birro is back |
Låtsaspoeten - Nattmusik för människor |
16 gripna efter Kardashian-rånet |
Stockholms klubbguide, vecka 21 |
FKP Scorpio tar över Woah Dad Live |
Golden Globes 2023: Här är alla vinnarna |
riktigt fint! vart kommer tröjan ifrån om man får fråga? :)
Sara: Från Monki! Splitterny, har inte hunnit visa opp ordentligt än :))