
….på min nyårsblåsa!!! Ska ni ha på er nåt fett eller??

….på min nyårsblåsa!!! Ska ni ha på er nåt fett eller??
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Miljoner Tusen – Pojkarna |
Birro is back |
Låtsaspoeten - Nattmusik för människor |
16 gripna efter Kardashian-rånet |
Stockholms klubbguide, vecka 21 |
FKP Scorpio tar över Woah Dad Live |
Golden Globes 2023: Här är alla vinnarna |
jag ska nog ha en blå paljett klänning från cubus eller kanske en silvrig från vila som aldrig blivit använd :) inte bestämt mig riktigt…
gaahhh, jag vet inte än!! förmodligen kort, tajt och svart, säkert kort! ;)
gaaaahh! jag vet inte än! förmodligen kort, tajt och svart. alltid ett säkert kort! ;)
Själv ska jag ha på mig; Röda Disco Pants från AA, vit skjorta, svart smoking kavaj, svarta Wang boots och en svart FLUGA! Ha en bra kväll, hoppas vi får se hela din outfit senare!