.jpg)
Alltså det här med att det ska öppna en ölservering PÅ TAKET till tunnelbanan Hornstull, uppgång Högalidsparken? Dör av lycka på den. Ser ett nytt stammishak ta form.
.jpg)
Alltså det här med att det ska öppna en ölservering PÅ TAKET till tunnelbanan Hornstull, uppgång Högalidsparken? Dör av lycka på den. Ser ett nytt stammishak ta form.
Epica - The Holographic Principle |
”Folk får tycka va-fan som helst om mig” |
48 timmar München |
Förlängningar och hårprodukter i fokus |
Little Jinder åker på turné |
Helgguiden |
We built this city on polyester |
Nu släpps vodkan som inte vill bli köpt |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.