
Minns ni den här härliga helgen för ett fåtal veckor sedan. Ikväll är det dags igen, denna gång kör jag dock utan regnjacka. Kristofer är med dock, precis som förra gången.
Ps. Jag har bränt mig, röd som satan.

Minns ni den här härliga helgen för ett fåtal veckor sedan. Ikväll är det dags igen, denna gång kör jag dock utan regnjacka. Kristofer är med dock, precis som förra gången.
Ps. Jag har bränt mig, röd som satan.
De programleder Musikhjälpen 2017 |
Tv-recension: Lost in Space |
Zara Larsson – Venus |
Musikrecension: Maia Hirasawa — Vacker Och Ful |
Varan-Magnus: ”Ted Borg kanske ska dyka med valar?” |
Fridolins känsloliv i GIFar |
Panta kläder hos Weekday |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.