
Men något i mig vill ändå gå och se showen…

Men något i mig vill ändå gå och se showen…
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Gustaf Norén lämnar Mando Diao |
Downtown Dispatch: New York vaknar i september |
Kvinnlig smurf censurerad i Israel |
Gnucci om Finders Keepers |
Docklands återuppstår i sommar |
Här hittar du stadsloppen i sommar |
Video: Lorentz – Allt från mig |
hahahaha, alltså no shit att man måste se den. ”personalen” kanske inte lever under de bästa förhållandena men couldn´t care less i detta fall. Ett måste är ett måste