
Spelar med den här skäggmulen på Obarens AW imorgon. Kom dit och ät den burgaren som ni kan läsa om i tidigare inlägg. Eller alltså inte just den, men en snarlik, ja ni fattar osv.
Vore kul om ni kom iallafall, det blir gott och trevligt.

Spelar med den här skäggmulen på Obarens AW imorgon. Kom dit och ät den burgaren som ni kan läsa om i tidigare inlägg. Eller alltså inte just den, men en snarlik, ja ni fattar osv.
Vore kul om ni kom iallafall, det blir gott och trevligt.
Epica - The Holographic Principle |
Långt från front row |
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
NoFo - ny vinbar till Söder |
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
DoMa dubblar upp |
Musikrecension: Westkust - Westkust |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.