
Minns ni den här härliga helgen för ett fåtal veckor sedan. Ikväll är det dags igen, denna gång kör jag dock utan regnjacka. Kristofer är med dock, precis som förra gången.
Ps. Jag har bränt mig, röd som satan.

Minns ni den här härliga helgen för ett fåtal veckor sedan. Ikväll är det dags igen, denna gång kör jag dock utan regnjacka. Kristofer är med dock, precis som förra gången.
Ps. Jag har bränt mig, röd som satan.
Epica - The Holographic Principle |
Filmrecension: Mortal engines |
Lollapalooza återvänder till Stockholm |
Skilltwins - ger aldrig upp |
Shanti öppnar ytterligare en restaurang |
Greentea Peng – MAN MADE |
Hanapee som IT-testare |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.