Nu blev det tredje kampanjinlägget här på bloggen, så jag tänker att det får börja gå på rutin, jag verkar ju inte kunna slita mig från bläddrandet. Vad kan jag nu tänkas säga om den här Fendi-kampanjen från 2000? Då tänker jag utöver brist på frukost, lunch och middag för modellerna (eller en ser inte den manliga modellen ordentligt men jag gissar på att han inte heller käkat på ett tag). Någon som kan gissa? Kan det vara någonting med färgkombinationerna? Kan det vara någonting med skorna? Svar ja. Den här lilla modenörden är i extas just nu. Det här är nog lekplatsfärkombinationernas urmoder. Kampanjen får mig direkt att tänka på någon pinsamt god glass med bisarrt mycket färgämnen i, som en helt överförtjust äter lite för ofta på sommaren. Skorna är bara helt felfria. Den fantastiska människan som lyckas få tag på de där skorna och ger dem till mig får allt jag äger och har, det lovar jag, eller allt förutom de skor jag äger. Tack på förhand. *Väntar med spänning*
Fendi Spring/Summer 2000
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Kommentera
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Krogrecension: Bambi |
Läs inlägget
Krogrecension: Melanders Södermalm |
Läs inlägget
Krogrecension: Florentine |
Läs inlägget
Exklusiv intervju: Sveriges nya chipskung |
Läs inlägget
Mother Mother – Grief chapter |
Läs inlägget
Lykke sätter betyg på Instagram |
Läs inlägget
Krogrecension: Bord |
Läs inlägget
Diza Guava – Autokritik |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
Tror tidigt 00-tal är minnet vi har av 90-talet.