Fyrtal i smygreklam.
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Kommentera
Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar.
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Skriv kommentar
Tillbaka upp
Karin Nordin: ”Fine dining är inte min grej” |
Läs inlägget
24 timmar kostym |
Läs inlägget
"Det är ingen genväg att vara rånare" |
Läs inlägget
Lykke sätter betyg på Instagram v.47 |
Läs inlägget
Boulebar expanderar till London |
Läs inlägget
Krogrecension: Bord |
Läs inlägget
Krogrecension: Florentine |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
Aja baja, kritisera Engla?!😜Det där fotot tog säkert 2 timmar att arrangera och hon har problem med minnet så hon kan inte rå för att hon glömde reklammarkera😉
”Yummie in my tommie”… 😳
HATAR när folk prompt ska använda sig av engelska uttryck men inte vet hur de stavas eller används. Pinsamt!
Jag retar mig oftast på varianter av
sneak peek, sneak peak, sneek peek och sneek peak.
Haha ja! Just ”sneak peak” är nästan värst.
Ljummet i min tumme.
Och jag upprepar som en repig grammofonskiva; Rebecka Karlssons insta – inlägg efter inlägg med reklam. Helt omarkerad. När hon först skapade sitt Instagram, efter Idol-andraplatsen, fick hon då och då vänliga påpekanden om just detta, att omarklerad reklam var no-no. Då ursäktade hon sig lite generat med ett Ojdå, förlåt! Ungefär. Men nu är det bara reklam, rakt av, boom-boom-boom hela tiden. Suck.
Och han Jesper(?) som tävlade samma omgång som Rebecka är även han dålig på att märka ut reklam på instagram…
Oh yes, Engla, mumsigt som tusan. Den tror vi på. Förhoppningsvis är betalningen för reklamen desto mumsigare.
Appropå influencers och reklam… http://www.dagensmedia.se/marknadsforing/kampanjer/calle-schulman-och-mans-zelmerlow-i-polaroid-kampanj-6843705 Tror det här kommer bli roligt faktiskt!
Här är också appropå reklam och dess märkning.
Michelle Eriksson & Rebecca Edenström, ingen av dem är bra på det där med att märka reklam.
Håller med om Michelle. Hennes senaste inlägg om KRY-appen var sjukt dåligt reklammärkt, en liten tagg med ”#sponsrat” i slutet av texten bara.