Här är årets julkort från mig.

God jul!
Här är årets julkort från mig.

God jul!
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Här ser du VM på krogen i Stockholm |
Krogrecension: Tripletta |
Omnipollo droppar Drip |
Krogrecension: Teuf |
Lilla Ego |
Filmrecension: The Tragedy of Macbeth |
Krogrecension: Taco Bell |
Krogkommenterarna – maj 2026 |
Lika förbluffad varje gång X-D
Haha du är så rolig!! (Obs! Menar det såklart inte som att du inte är bra på att redigera bilder, utan att du verkligen är rolig – älskar din blogg!) God jul till dig också! :)