och lite fler bilder från The Nelly Hotel!!



eeeeeeeh någon tyckte att det va FLÖRTIG STÄMNING?? hahahahah tror mest bara att jag försökte ragga på the one & only Emma Svensson som fotade

Tommie så dömande i bakgrunden……………..

*nyper mig i patty*????
och lite fler bilder från The Nelly Hotel!!



eeeeeeeh någon tyckte att det va FLÖRTIG STÄMNING?? hahahahah tror mest bara att jag försökte ragga på the one & only Emma Svensson som fotade

Tommie så dömande i bakgrunden……………..

*nyper mig i patty*????
Här ser du VM på krogen i Stockholm |
Krogrecension: Tripletta |
Omnipollo droppar Drip |
Krogrecension: Teuf |
Lilla Ego |
Filmrecension: The Tragedy of Macbeth |
Krogrecension: Taco Bell |
Krogkommenterarna – maj 2026 |
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.