Jag har ju inte direkt mycket till övers för Bruno Mars, men det här tyckte jag riktigt mycket om:
Jag har ju inte direkt mycket till övers för Bruno Mars, men det här tyckte jag riktigt mycket om:
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Epica - The Holographic Principle |
Långt från front row |
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
NoFo - ny vinbar till Söder |
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
DoMa dubblar upp |
Musikrecension: Westkust - Westkust |
hahahHAHAHAahah aassså skriker vad BRA`!`!`!`?? serri. och jag har typ alltdi hatat bruno mars? så va han riksgeni på detta?? omg
HELLERHUUURRR!!!