Det är så ooooobeskrivligt jävla deppigt att ett band man gillar så himla mycket visar sig vara de tröttaste sexisttråkmånsarna på länge. Under Outkasts spelning var det en sån snarkig mängd bilder på nakna tjejer i bakgrunden (hej vad zpennande att hon tar av sig trosan, nämen oj har tjejer rövar? Faan va coolt!!!) att jag blev helt ledsen. Jag gillar ju verkligen dem!! Efter ett tag sa Andre 3000 ”kan jag få upp lite snygga tjejer” och sen körde han helt väntat Hey Ya! medan tjejerna dansade på. Och jag somna ihjäl. Ååååh jag somna ihjäl. Hejdå.
Epica - The Holographic Principle |
Läs inlägget
Långt från front row |
Läs inlägget
Den tystade kritikern är inte längre tystad |
Läs inlägget
NoFo - ny vinbar till Söder |
Läs inlägget
Patrik Forshages årsbästor 2017 |
Läs inlägget
Arket Café i samarbete med Rädda Barnen |
Läs inlägget
DoMa dubblar upp |
Läs inlägget
Musikrecension: Westkust - Westkust |
Läs inlägget
Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.