Lud Foe ger mig ingen rast

11:34 7 Maj 2016

Skärmavbild 2016-05-07 kl. 23.27.10

 

Chicago-ungen Lud Foe påminner om Z-Money. Eller inte så värst, men förutom att låta 100% drill tänkte jag vad fan har hänt med Z-Money när 187 började rulla. Jävla massa energi i detta beat. Beatet parat med Lud Foes två verser om att skjuta folk och två refränger om att skjuta folk, ingen rast för lyssnaren.

Det är extremt fett. Chicago och drillen var allt där 2012-2013 eller är det nu var Chief Keef slog igenom, sen dess har scenen kanske inte varit i fokus men verkar som att det fortsätter komma nya rappare som gör bredden bättre och bättre. Att jag tappat Chi-fokus några år och bara snubblar över det här, hur mycket har jag missat??

 

 

/hugo

3 kommentarer | “Lud Foe ger mig ingen rast”

Skriv kommentar
Tillbaka upp
  1. Marco Bianchi skriver:

    Lud Foe really gives no rest, that energy is relentless. Pulled the lyrics via https://whisperweb.dev to keep up with his flow, super accurate. Thanks for the post!

  2. Carla Mendes skriver:

    Lud Foe’s energy is unreal. Made an announcer drop for my playlist with https://sonicker.com and it nailed the vibe. Thanks for the post!

  3. Henry Wallace skriver:

    Lud Foe’s energy is wild. Side note, I made an autograph-style signature for some merch with https://signaturegen.app and it looks legit. Thanks for the post!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp