Det där med barn-körkort..

11:25 1 Apr 2017

Edit!
Någonting är väldigt fel med min blogg och jag blir vansinnig när det inte fungerar och de inte kan hitta vad som strular!
Jag avvaktar till den är fixad och tänker att vi kör på Instagram så länge så ingen abstinens infinner sig!

@bloggbevakning

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! 😫😫😫😫😫😫😫

//CamCam 🦄🦄🦄

Catten af Tälje:

Åh, stackars sate – han vet inte vad som väntar honom. Nu är han fast i det Cattiska nätet för evigt..
Catten har ju verkligen ett ”track record” av att vara enkel, sanningsenlig och härlig att ha att göra med när det kommer till barnens pappor så det är ju inte som att han kan skylla på att han inte visste…

Och eftersom hon fortfarande inte gått ut med vem den hemliga donatorn är så kan man ju undra vilken kändis hon NU kommer anklaga för att vara barnet far som ”övergivit henne och bebisen och som inte vill ha med dem att göra!?”

Måns Zelmerlöw?
Prins Carl-Philip?
David Hellenius?
Zlatan?

Påverkar en ev graviditet en ev fängelsedom?
Någon som vet?

Mitt sista hopp är till att detta är ett aprilskämt! 
Hoppas, hoppas, hoppas!!

162 kommentarer | “Det där med barn-körkort..”

Skriv kommentar
Tillbaka upp
  1. Elle skriver:

    Eller så ska hon köpa en hundvalp.

  2. :) skriver:

    Hahahahaha klart det här är ett aprilskämt 😀

    Jag ger upp livet annars, jag orkar inte dela planet med människor likt henne om hon skaffar barn igen.

    1. Anna skriver:

      Nu behöver ju inte baren bli lika koko som hon är…

      1. B skriver:

        Ser inte nånstans att ”:)” ens påpekar det?

      2. :) skriver:

        Förstår vad du menar men det är inte barnen jag är orolig över utan det faktum att människor som Catrin får fritt spelrum för alla dumheter.
        Att skaffa barn med en ny kille, när man står inför ett fängelsestraff, är enbart dumt.

  3. Carina akerlind skriver:

    Hoppas för allas skull att det är ett aprilskämt, men hon kan ju ha planerat att bli gravid för att hon tänker att det kanske inte blir fängelse om hon väntar barn…. Killen måste ju veta vem hon är, om hon nu har en kille, så han ångrar väl isåfall att han inte körde med hundra gummin på pillesnoppen…. Men låt oss hoppas på att hon är så klar i huvudet så att hon vet att det är första april

  4. Anna skriver:

    Osmakligt att skoja om dyligt… har minuten fantasi?!

  5. ah skriver:

    Jag har aldrig önskat att något varit ett aprilskämt så mycket som nu.

  6. Susawoo skriver:

    Tänkte precis det när jag såg bilden… Är det ett försök att få en mildare dom? Om det inte är ett av jordens mest osmakliga aprilskämt.

    Kan inte fler skämta som förr? Fjärrkontroll som kontrollerar trafikljus, filt på tvn så blir det färgtv, alla sedlar som slutar på en viss siffra ska lämnas in för belöning, Kent har köpt spotify…

    1. Annan anonym skriver:

      Var de inte nylonstrumpa på tvn..

      Men håller med, gillar mysiga å roliga skämt, inte ”jag är gravid” eller ”jag har ny tatuering” Booooring.

  7. Saga skriver:

    Vad jag vet får man ha små barn (typ under två-tre år) i vissa fängelser. Hoppas, hoppas detta är ett aprilskämt.

    1. Hanna skriver:

      Stämmer, många som är gravida i fängelset och även föder medan de sitter inne. Barnet får stanna med mamman i fängelset ungefär upp till 1 år, beror på vad som anses vara bäst för barnet.

  8. The real Hmm skriver:

    Tips till dina tekniker. Det var förmodligen runt det här inägget som koden gick snett.

    http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2017/03/hon-vet-ganska-mycket-att-inte-veta-nanting-alls

    Ser konstigt ut, Gissar på att ? mm skulle vara emojies.

    Man ser också att antalet lies och att de får ett visst antal och sedan att det är mer eller mindre oförändrade till antal, att det är ett fåtal av samma människor som kommer in i bloggen.

    Jag gissar på att problemet är massivt. såtillvida att det drabbar många och då om jag förstår saken rätt även din inkomst.

    1. The real Hmm skriver:

      *lieks

    2. Linda skriver:

      Behöver inte vara ett massivt problem.
      Antagligen var det en ny background release som påverkade saker den inte skulle påverka. Teknikerna fixar det enkelt genom att dra tillbaka releasen.

      1. The real Hmm skriver:

        Utryckte mig kanske lite dåligt. Inte massivt som problem utan till hur många som drabbas.

        Men eftersom det inte fixades igår så verkar de själva inte ha en aning.

        1. Bloggbevakning skriver:

          Det är tydligen Cloudnet som har problem. *morrar*

          1. The real Hmm skriver:

            Bra att ni hittat källan.

            Stämde min gissing då att det har med inställningar ang OS att göra? De kör ju sitt genom OS Linux.

            Ja ja, skit samma bara de fixar till det. 🙂

            1. Bloggbevakning skriver:

              Tack för hjälpen!

          2. The real Hmm skriver:

            Som sagt så lite så. 🙂

          3. Susawoo skriver:

            Haha Åh Jesus vad min sambo svär över Linux! Han bygger sina servrar med Linux, så mycket att svära över, haha

          4. Andy skriver:

            ”Han bygger dina servrar med Linux”, *facepalm*

          5. Andy skriver:

            Whops! Sina ska det stå.

          6. Susawoo skriver:

            Haha, förlåt att jag hade lie bråttom Andy! Jag ber om ursäkt att jag uttryckte mig lite klumpigt och förstörde din lördag!

            Det jag menade var att när han bygger sin server är det Linux han använder, då det enligt honom är friare än Windows. Mer insatt än så är jag inte, då det enda jag bryr mig om är Plex och Transmission.

          7. Andy skriver:

            Mitt teknikhjärta gick lite sönder där. Be om förlåtelse så att gudarna kan reperera det. Pls.
            Tack för förklaringen. Tänkte väl att du nog skrev lite fel ;).

          8. Susawoo skriver:

            Andy, jag fixar tecknet jag missade i kodningen, så ska vi se att teknikhjärtat slutar ge felmeddelanden! 😉

          9. C skriver:

            Min man får också göra lite vad han vill med sina servrar så länge jag har plex 😀

  9. Litetu skriver:

    Smaklöst aprilskämt gissar jag 😝

  10. Plaskalido skriver:

    Någon mer än jag som tycker att det här gick väldigt fort? Har knappt hunnit vänja mig vid den stackars barnvaktsturken så har han plötsligt förvandlats till underhållsturken.

    1. Anonym skriver:

      Skippa gärna rasistiska fördomar om du inte är från Turkiet själv. Och vad
      Är meningen med att sätta människor i fack? Typ ”turk, asiat, afrikan” osv

  11. anonym skriver:

    Just det första april. Snart så möts vi. THK o jag. På påskafton har vi stämt träff på Blåkulla. O vad jag har jobbat med min kvast o vad skoj vi ska ha. Räkna med o ha dropp med extra vitaminer o syrgas när THK kommer tillbaka. Här ska partajas årets fest blir det.

    1. Jenny/språkpolis skriver:

      Dina kommentarer börjar bli smått jobbiga.. Antar att det är samma ”anonym” eller ”k” som stavar som en kratta och med noll sammanhang. Sluta särskriv, använd kommatecken och skriv ”och” istället för ”o”. Att börja meningarna med stor bokstav är också att föredra.

      Mvh
      Så jävla less på att fler och fler inte kan skriva ordentligt. Man tar er inte på allvar…

      1. Anonym skriver:

        Nej ovan och k är inte samma. 😉

        Det här är kurt-maria. 🙂

      2. Andj skriver:

        Men va? Det är ett kommentarsfält och ingen akademisk uppsats, lugna dig.

      3. Susawoo skriver:

        Men neeeej! Anonyma Kurt-Maria är ju en av anledningarna att läsa alla kommentarer! Halva grejen är ju den kassa stavningen.

        Det finns tid och rum att störa sig på stavning och meningsuppbyggnad. Kurt-Maria är ingen skribent – alltså inte rätt tillfälle att klaga.

        M.V.H. first class with honours in linguistics

      4. Andy skriver:

        Tråkigt liv du måste ha som stör dig på hur folk på internet stavar.

      5. anonym skriver:

        Du var ingen munter person!? Skit vad du verkar ilsk. Var vuxen o ta hand om det för allas skull. Tackar.

        1. anonym skriver:

          Det var till ilska språk polisen jisses som kommentaren skulle komma till.

          1. Sacha skriver:

            Det var till den ilskna språkpolisen ”Jisses” som svaret skulle komma till*

      6. Kristina skriver:

        Sluta särskivA kanske? 🙂

    2. AE skriver:

      Dumt att resa till Blåkulla på påskafton då alla andra reser dit när det är skärtorsdag.

      1. S skriver:

        I västvärmland åker vi på påskafton 🙂

  12. Linn skriver:

    Blondinbella umgicks med sina barn i morse. Utan Odd såklart.

    1. Matilda skriver:

      Noterat! Nyttjade hon toaletten under förmiddagen eller nåt annat kul du kan rapportera om?

      1. :) skriver:

        😀 +1

        Hon kanske rentav borstade håret!?
        Hoppas på ett inlägg från Camcam om det isåfall, en sådan nyhet får inte gå osedd förbi.

    2. Andy skriver:

      Har du rapport på hur stort brakare hon släppte med? Who the fuck cares?

  13. Anonym skriver:

    Det är 1april! Herregud är ni så korkade så ni går på det? Skaffa lite hjärnceller för guds skull!

    1. Andy skriver:

      Snälla kan du föra över några till mig, börjar bli tomt.

  14. ida skriver:

    Fyfan hur kan man önska någon att det är ett april skämt? Ni behandlar henne som att hon är våldtäktsmän eller mördare? Hon har lurat folk på pengar!!! Antar att ni någon gång tex fått för mkt pengar tillbaka i kassan men inte sagt något? Säger inte att det är lika illa, men det är samma princip. Ni alla är fan april skämt äckliga människor. Ni går fan över gränsen. Så jävla sekundärkränkta fast ni själva inte är utsatta för hennes bedrägerier….. Gosh alltså

    1. Carina akerlind skriver:

      Lugna ned dig…det är nog hur hon förefaller att vara som mamma, eller som hon själv saluför sig som mamma, som förfasar oss mest om en till parvel ska komma i kläm, räcker det inte med att barnen har fläkts ut på bilder i hennes bloggar, hel och halvnakna? Hennes systematiska lögner? Att hon har försökt att undanhålla den äldste sin rätt till sin pappa? Han verkar ju bara få ha pojken ett dygn en gång i månaden istället för två som det var bestämt, att delgivningsmännen inte har kommit i kontakt med henne för underskrift av delgivningar om skulderna, folk har uppmanats att själva driva in sina pengar, vilken mamma gör så? Är hon inte orolig att folk ska säga nåt till barnen? Att dom ska fråga var mamma är t.ex för att hon ska ge dom pengar som hon snott av dom… Info har skrivits i flashback, utdrag från behörig instans, att mormor har fått ta ansvaret när hon själv har balunsat och rest iväg väldigt mycket, att Catrin inte ens får stå på kontraktet för lägenheten själv utan hennes mamma gör det, att Catrin har kört rattfull och blivit av med körkortet ett ganska långt tag, att hon ska inför rätta snart igen, och riskerar fängelsestraff. Att hon har lurat sina expojkvänner och en expojkväns minderåriga dotter kanske du tycker är beundransvärt men det tycker nog dom flesta inte…. Alla kan göra dumma saker någon gång, då tar man sitt straff, rättar till det och fortsätter inte på samma sätt….

      1. ida skriver:

        Carina. Min pappa är psykopat, har borderline, är missbrukare, säljer knark och sprutor för att få pengar. Legat på Beckis och alla andra psykhem som funnits, han var alkis när jag växte upp, han lämnade mig ensam när jag var 4 år så jag ramlade ner från balkongen när jag skrek på honom när jag vaknade mitt i natten och han inte var hemma. Han kastade ut mig när jag var 16 år gammal så jag var hemlös, jag bodde i solarium och i portar.detta är 10% av allt han gjort mot mig. Idag är jag 22, jag har utbildning,jobb, körkort, bil you name it. det blev en människa av mig också. Parvel som du kallar det… Men vet du? Trots allt dom hänt mig så skulle jag ALDRIG vilja byta mitt liv mot ett annat, för. Exakt det, har gjort till vem jag är idag… Jag kan garantera att både min morsa och farsa är inte bara 10 men 100 ggr värre än Catrin… Alla vet vem min pappa är, jag har fått leva i skuggan av hans gärningar hela mitt fucking liv, folk vet vem jag är pga min pappa, men jag vände skiten till rosor. Säg absolut inte till mig att lugna ner mig. Att jag tycker det är fel att önska någons graviditet är ett aprilskämt tycker jag är rent ut sagt ÄCKLIGT.

        1. Carina akerlind skriver:

          Vad har det med Catrin att göra? Min mammas man våldtog mig när jag sov när jag var fjorton år, sjuttiotalet var en flower- power tid, ingen brydde sig om det fast jag talade om det för vuxna, jag hade gärna fått tillbringa mina tonår i ett hem där inte morsan låg aspackad och kröp på golvet på helgerna, och hennes karl som förgrep sig på mig, Catrin kan inte ens skylla på nåt missbruk, hon inser bara inte att hon förmodligen har någon psykisk störning som gör att hon har svårt att se konsekvenserna av sitt handlande, i hennes fall skulle det nog räcka med att bli medveten om sina problem och ta emot psykologisk hjälp och att papporna blev mer betrodda att ha sina barn oftare, nu vet man ju inte om den yngstes pappa och dennes fru vill ha hand om barnet mer än att se honom ibland, och förmodligen har väl Catrins mamma barnen så ofta för att hon är orolig för dom, fast inte Catrin har snappat upp det….

          1. ida skriver:

            Jag har blivit våldtagen av min egen bror….. Ska vi jämföra trauman eller ska du försöka se min poäng? Du säger att du inte vill se en parvel till hamna i kläm, men bara för man har en psykiskt sjuk förälder betyder det inte att det går åt helvete för barnen? Jag tog mig själv som exempel. Skulle förresten undra, du som har en handikappad son, kallar du honom för parvel också? Usch tycker verkligen inte om dig, du ser din egen åsikt som en tunnel, inget annat går in så kommer verkligen inte diskutera med dig. Men att hoppas någons graviditet är ett aprilskämt är viiiiidriiiigt

          2. ida skriver:

            Sättet du skriver på är bara vidrigt. Det är.väl jättebra att mormor kan hjälpa till så barnen får en bra förebild, jag önskar jag hade någon, jag fick klara allt själv. Skitsamma, av alla idioter dom.finns på den här.bloggen är du allvarligt den minsta jag vill diskutera med. Hoppas ingen ansåg när du blev gravid att det borde varit ett aprilskämt. Ha de bra!

          3. Moa the real real Moa skriver:

            @ TRH!

            👋

            Detsamma!

            Du håller ställningarna fint här inne.

            Mycket deklarationer är det, just nu! 😓

            Men nu har jag smitit både från dem och pågående hemmarenovering. 👍

            Ha det, cybervän!

            💋

        2. Moa the real real Moa skriver:

          @Ida

          Du är en hjälte!

          Att ha den styrkan du har är beundransvärt.

          Jag önskar dig allt gott. 😘

          Moa

          1. ida skriver:

            Va söt du är, tack!! Mitt mission är nu att hjälpa andra, lämnar inte den här världen utan att få hjälpa andra barn och ungdomar. Brinner så mycket i den här frågan så jag blir så frustrerad haha.

            Vi alla besitter den gurkan, man måste bara hitta den. Allt gott till dig finaste. ❤️❤️❤️

          2. ida skriver:

            Hahahhahahhaha gurkan… STYRKAN!!! 😂

          3. The real Hmm skriver:

            @Ida instämmer med Moa

            Samt kul att ”se” dig Moa. 🙂

          4. Moa the real real Moa skriver:

            @Ida

            Tror du är på rätt väg.

            Vad många glömmer bort är att barn faktiskt ( nästan alltid ) älskar sin dysfunktionella föräldrar ändå. Även om de missbrukar, även om de är kriminella, även om de förekommer övergrepp och misshandel. Även dysfunktionella familjer har kärlek och omtanke, mitt i all tragik.

            Barn som blir omhändertagna blir ofta förnekade de känslorna. Andra vuxna berättar om hur allt är fel och glömmer barnets känslor. Som om barnet känner fel, på något sätt. Dubbla övergrepp i mitt tänk.

            Fortsätt jobba för barnen Ida. Du behövs!

            Kram

            Moa

          5. Anonym skriver:

            Cringe över TRM och TRH 😬

          6. The real Hmm skriver:

            Äsch anonym. Slappna av och häng med nästa gång vi ”fikar” här istället. 🤗

            Det var så här bloggen var i början. 😄

        3. Carina akerlind skriver:

          Ida, parveo är ett fint smeknamn på ett fint barn, om du nu inte visste det, min son är inte handikappad, han har ett funktionshinder, autism, har kallat honom skitunge, snorunge, huligan, ligist, sötnos, raring, älskling etc. Med kärleksfull ton och i skämtsam ton, parvel används i samband med nåt positivt, vilken söt liten parvel, för Catrins skull hoppas dom flesta av oss nog på att det är ett smaklöst skämt, då hon verkar ha uppenbara problem att ta hand om sig själv och sina barn utan sin mammas hjälp, att sätta sin mamma i den sitsen att hon får en bebis att ta hand om flera dagar i veckan är nog inte hennes mammas önskan…. Och Catrin kan ju inte ta hand om sig själv och sina barn ekonomiskt har hon själv bloggat om, mamman betalar hyran och bilen hon inte har fått köra på nåt år, och mamman sticker till henne både saker, pengar och mat har hon själv skrivit, tycker du att vi andra i samhället ska behöva bekosta ett till barn i hennes familj? Hon har ju kronofogdeskulder och brottofferskulder upp över öronen, Inkasso och lurade människor jagar ju henne för att få dom pengar dom har rätt till, att hon skulle skaffa ett till barn i denna kaotiska röra vore ju fruktansvärt oansvarligt.

          1. ida skriver:

            @TRH och Moa – ni gav mig extra styrka idag, tackar verkligen för det. Att främlingar kan göra ens dag 🙂 tusen tack ❤❤❤ en människa som jag tar det minsta lilla och placerar det i hjärtat och glömmer det aldrig ❤ trevlig helg på er gosisar

            Carina – vi är färdiga 🙂 vi är ense om att vi är oense. Glad att din son som behöver extra mycket av omsorg och kärlek har dig, jag tror vi behöver stötta varandra, eller framförallt stötta barnen, föräldrarna kan man inte göra något åt, men en utomstående kan leda barnen rätt i världen trots sjuka föräldrar.

          2. ida skriver:

            @Moa – du har så rätt. Man som barn slutar aldrig aldrig hoppas på att ens förälder ska ändra dig, fast man vet att det aldrig kommer hända. Och de små stunderna av kärlek jag haft med min far sitter för alltid hos mig. Även om de inte är många. Man älskar de ändå och jag önskar honom inget ont, trots allt han gjort mot mig. Men kanske det säger mer om mig som person.
            Kram på er ❤

          3. ida skriver:

            PS Carina, menade inget illa när jag sa att du har en son som är handikappad, jag visste inte att han ”bara” har autism vilket således inte gör han handikappad. Jag har lidit av åmgest ovh panikångest och fått extra stöd i skolan tex men var då tvungen att intyga att jag var just funktionshindrad. Så vi alla är väl lite funktionshindrade 😉 menade iallafall inget illa med något jag skrev, jag har en stark personlig koppling till dessa typer av frågor så därför reagerade jag utan att ens tänka. Ville bara säga det, ha en fin helg!

          4. Carina akerlind skriver:

            Tack Ida, din styrka är att du vågar berätta om hur du mår

        4. Carina akerlind skriver:

          Ida, jag är inte kriminell, är inte mytoman, parasiterar inte på andra och tar mitt ansvar som mamma, har gjort i 21 år nu, med gott resultat har jag ensam uppfostrat sonen, då pappan inte har velat ta ansvar för honom, därför skiljde jag mig från pappan, släpar inte hem olika karlar och presenterar dom för min son, när jag har haft förhållanden har jag väntat ganska länge innan jag har introducerat den nya till sonen, har aldrig lurat av någon pengar, varken mina ex, släktingar, vänner eller random, sonen är väluppfostrad, snäll, lagom artig, ansvarsfull och empatisk, så jag har tydligen lyckats bra som mamma, alla har vi våra ryggsäckar, men det är inget att skylla sina ev. Misslyckanden på i sitt liv, man tar ansvar för det man har skaffat sig och det man har gjort, jag är en vuxen människa, utbildad barnskötare för övrigt, jobbade på förskolor innan jag fick barn, så jag visste mycket väl vad det innebar att ha barn, inte lämnade jag min son hemma på sin ettårsdag för att åka utomlands, som Catrin gjorde, och ingen tvivlade heller på att jag skulle bli en bra mamma, då dom som känner mig vet att jag sköter mig och tar hand om det jag skaffar mig, så. Ingen önskade att min son inte skulle ha blivit född, för han har ju vuxit upp i en bra miljö med mig som är ansvarstagande och ickekriminell, det finns kriminella som är bra föräldrar förvisso, men då förutsätter det att dom låter barnen ha en trygghet hos den andra föräldern eller någon annan vuxen och tar ansvar för sina brott, inte t.ex använder sin sons mobil för att ringa samtal och fejka, som Catrins ex berättade i media att hon gjort, cykelmannen kanske du har hört om, där det inte gick att bevisa vem som sa sanningen, då ringde hon ju på äldste grabbens mobil och fixade med lurendrejerierna…. Så har jag aldrig gjort heller…. Förr eller senare får ju barnen reda på att hon är en ökänd bedragare och besvikelsen dom lär känna över att hon inte ens kunde stå för det hon gjort lär sätta deras tillit till henne i gungning, kanske för tid och evigt, men dom har ju pappor också som tur är som verkar skötsamma och inte är kriminella, så då kan dom ju söka trygghet hos dom om dom vill, Catrin kommer nog tyvärr fortsätta att ljuga barnen fulla med rövarhistorier även om hon får fängelse, sorglig människa är hon, inte för att hon har begått brott utan för att hon sviker sin omgivning och familj och vägrar att ta ansvar för vad hon har gjort. Ha en fin kväll.

          1. Carina akerlind skriver:

            Ida, ingen fara, jag är inte lättstött av mig, ja tyvärr älskar barn sina föräldrar även om det finns föräldrar som inte är värda sina barns kärlek, många barn sätts i pant av sina föräldrar, dom barnen skulle ha det bättre hos andra ” föräldrar” som kan ta ansvar, kanske för en tid eller för evigt, ha det fint själv.

          2. Mo skriver:

            Carina, Ida.

            Det här var det konstigaste jag läst. Man kan inte tro det är två vuxna människor som skriver. Varför basunera ut era högst personliga problem för hela cybervärlden?

            Enough internet for me today.

            Ps. Carina, det är INTE okej att kalla sin son för skitunge eller snorunge ens på skämt. Skärp dig! Och sluta synas på varje inlägg om Catrin, du är ju inte riktigt stabil i huvudet?

          3. ida skriver:

            @Mo… Gå..bara gå. Kalla.någon för.psykiskt instabil grundat på.några kommentarer. Wow, du är bättre än alla psykologer everrrr

          4. Susawoo skriver:

            Jo, Mo, det är visst okej. Vad andra människor kärleksfullt kallar andra i sin närhet har ingen annan med att göra.

            Det bästa en kan vara är en en skruttunge dock!

        5. Carina akerlind skriver:

          Mo, om du har problem med att folk talar om att dom har blivit våldtagna så är det ditt problem så att säga, för mig har det varit min räddning, felet var ju inte mitt, jodå man kan visst skoja med sitt barn, det är normalt, precis som man skojar med sin partner, det är högst normalt, förresten är du nog inte behörig psykiatriker och kan säkerligen inte bedöma folks mentala status över internet, jag har gått genom en adhdutredning och får medicinering för min adhd av behörig läkare, alltså en psykoterapeut, adhdutredningen är bred och det kollas även psykiska funktionshinder under utredningen, inte bara neuropsykiatriska funktionshinder, så det är inget ” fel i huvudet” på mig, tvärtom konstaterades det att jag låg lite över medelmåttliga intellektet och har klarat mig så bra för att jag har en bra logik och ett stort sunt förnuft, har du gått igenom någon utredning?

          1. Egenremiss skriver:

            Är det några biverkningar av den medicin du tar för ADHD? Det kunde i så fall förklara detta märkliga engagemang i vad Catrin Hedlund gör. För det är väl inte ren elakhet?

        6. Marja skriver:

          Jättefint Ida att du klarat dig så bra trots så dåliga förutsättningar, problemet är att många barn inte gör det utan hamnar själv i trubbel missbruk m.m.

        7. Andrea skriver:

          Så du kan inte alls förstå att folk som Catrin gör bäst i att låta bli att bli gravida?! De flesta någorlunda normalt funtade tycker nämligen det.

    2. anonym skriver:

      Jag tycker jag är snäll o THK är det med!! Så det så ha lite respekt!!

    3. Hedda H skriver:

      Det finns faktiskt ärliga människor. Får jag för mycket växel i kassan säger jag givetvis till. Synd om kassörskan annars. Man kan faktiskt känna empati också för främlingar.

    4. Carina akerlind skriver:

      Egenremiss, hihihi, kunde ju skriva nåt kul om remiss men jag skiter i det, biverkningar? Gick ned tio kilo i början, that was it, sen bara positiva effekter, därför finns den suveräna medicinen att tillgå för oss som behöver ett lånat minne, är diabetiker också, behöver också insulin, bara positiva effekter, förstår din cyniska fråga men den får falla tillbaka på dig själv, har du själv något att skylla på när du hoppar på människor som reagerar på att folk reagerar på att en person lever sitt liv på bekostnad av andra, som catrin gör, jag är en ärlig människa som inte gillar orättvisa och människor som tror att dom är förmer än andra, det räcker för mig att tycka illa om en person som Catrin, för hon har skrivit mycket skit om andra i sina bloggar och gillar att utnyttja folk till sin fördel, är det fel att reagera på det, nä, ganska mänskligt tycker jag.

  15. Sunny skriver:

    Bokens instagramkonto är borttaget, eller är det jag som är blockad??? 😉

    1. Kattis skriver:

      Det är kvar men privat 🙂

    2. Katta skriver:

      Står det att det inte finns några bilder brukar det innebära att man är blockad.
      Annars står det att det är privat.

  16. Sanningsströssel skriver:

    Jag har duktigt högt i tak, kan skoja om nästintill allt. Men att driva om en graviditet – det gör man inte.

    Och till alla er som säger att man ska ta det med en klackspark, vänta bara tills du försöker skaffa barn, ligger sömnlös och orolig och då stöter på Catrins smaklösa inlägg. Call me then.

    1. ida skriver:

      Tack! Började tro att de bara finns IQ befriade människor här.

      Och om jag inte har helt fel handlade sista texten om dig? Fick bara den känslan. Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra för dig. ❤

      1. Anonym skriver:

        Om man vill undvika att människor är ”elaka” och kallar ens gravidavslöjande för aprilskämt så kan man ju välja någon annan dag att berätta det på, eller så kan man välja att berätta det när graviditeten syns, det där skulle ju lika gärna kunna vara en mens- eller laktosmage.

    2. Moa the real real Moa skriver:

      @Sanningsströssel

      Varför ta det personligt?

      Det är naturligtvis tragiskt för dig och din familj. Det är inte svårt att förstå. Däremot har jag svårt att se att det ska begränsa andra människor i deras liv.

      Tror faktiskt inte hon riktat det mot dig öht.

      Ibland blir jag lite matt på människor som ser en personlig vendetta i allt andra gör och säger. Man måste inte bli kränkt för att man kan.

      Jag önskar iaf dig/er lycka till.

      Moa

    3. Ki skriver:

      Fast man måste komma ihåg att det inte är en rättighet att skaffa barn.

  17. J skriver:

    Ett solklart aprilskämt!

  18. Aa skriver:

    April skämt gissar jag , jag är INTE ironisk

  19. Malin B skriver:

    Har det bara kommit ett inlägg idag eller är bloggen fortfarande strulig? Jag gör högskoleprovet idag och surfar frenetiskt in varje rast för att muntra upp mig, inlägget om Catten gjorde inte susen kan jag säga, blev mest kallsvettig.. jaja nu är det bara en provdel kvar, hoppas på massa kul att läsa när jag kommer hem istället 😊

  20. Kalle skriver:

    Catrin Hedlund lever i sin egen värld. Hon har ingen aning om att det är 1 april idag. Tråkigt när man har barn att inte kunna vara närvarande. Hon lägger uppskattningsvis 10 h varje dag på sociala medier. Och nu ett barn till. En mörk dag för mänskligheten.

  21. HannaMontana skriver:

    Men hon har ju också nyligen varit ute och festat, varit bakis, bara för någon dag sen var dom och drack öl.. jag hoppas detta är ett april skämt 🙄

  22. Andy skriver:

    Tycker det är tråkigt när folk skämtar om att de är gravida. Speciellt när man själv har PCOS och har svårt för att bli gravid.

    1. Helena skriver:

      Tycker det är tråkigt när folk lägger upp roliga och kärleksfulla poster på sina pappor på farsdag. Speciellt när man själv inte har någon och har svårt att fixa en ny.

      1. Moa the real real Moa skriver:

        @Helena

        🙌🏻👏🏻🙌🏻

        😂

        Moa

        1. Nachos skriver:

          Du är ju helt empatistörd.

          1. Helena skriver:

            Men duura, du är ett majsbröd.

          2. Moa the real real Moa skriver:

            @Nachos

            Om det är att vara empatistörd att inte fatta hur någon kan ta åt sig för att en totalt okänd betydelselös människa skojar om något så är jag klart empatistörd.

            Jag tycker att det är gränslöst att bli berörd på ett negativt sätt av något som inte alls handlar om mig som person.

            Jag tycker de som väljer att bli kränkta av allt har drag av martyrskap. Jag fattar inte att man väljer att uppfyllas av så negativa energier. Varför? Ingenting har förändrats i någons liv för någon drar ett smaklöst skämt.

            Moa

          3. Nachos skriver:

            @Moa
            Människor kan knappast välja vad dom berörs känslomässigt av eller inte. Det handlar nog mer om att man blir ledsen snarare än kränkt. Ofrivillig barnlöshet är en stor sorg och jag tror (observera tror, ej vet) att det är svårt att förstå om man inte själv varit i den situationen själv. Tycker överlag det är löjligt att trycka ner på folk som faktiskt blir illa berörda.

          4. Moa the real real Moa skriver:

            @Nachos

            Menar du att man även är ett offer för Sina känslor då?

            Jag anser att man själv kan:
            – Styra sina känslor.
            – Styra vad man uttrycker om sina känslor.
            – känna vad som är okej att belasta andra människors liv med gällande sina känslor.
            – Skaffa sig insikten att se skillnad på sitt egna liv och andras liv.
            – Känna empati utan ha upplevt saker själv.

            Osv, osv.

            För övrigt drar du slutsatser långt över vad du rimligtvis borde göra. Du har ingen aning om saker jag inte skrivit något om. Tänk om jag är en som fått kämpa något överjävligt för att få barn men ändå kan ta att andra drar dåliga 1:à aprilskämt?

            Moa

          5. Nachos skriver:

            @Moa
            Jag menade rent allmänt när jag skrev om förståelsen av barnlöshet, syftade inte på dig personligen så varför tar du åt dig så hemskt mycket?

          6. The real Hmm skriver:

            Moa: Fast så där svart/vitt kan du inte skriva. Vi är till viss del oförmögna att kontrollera över vad vi blir ledsna över. Vi är kemiskt riggade för det och du kan inte resonera logiskt mot biologin.

            Du kan under vissa omständigheter resonera med dig själv hur du ska hantera dessa känslor, men beroende på ämnet som är individuellt för dig, så har du olika stor förmåga för det.

            Jag anser att man kan skämta om allt. Jag anser dock inte att alla kan skämta om allt och att det dessutom beror på hur skämtet är konstruerat ifall det är lämpligt eller inte.

            Tex så tycker jag att Brevik är diskvalificerad från att skämta om sossar och ännu mer från att skämta om döda sossar, för att ta ett extremt exempel.

            Mitt PS blir också att jag inte tror att det är hälsosamt att inte bli sårad över något och alltid rycka på axlarna på samma vis som det är ohälsosamt att bli sårad av allt.

            PS2 Hoppas du har lite kul med dina renoveringar också och att de inte bara är jobb. 🙂

          7. Moa the real real Moa skriver:

            @Nachos

            Jag är inte det minsta upprörd. Vi har bara en diskussion.

            Det jag ville komma fram till är att bara för man säger SI så betyder det inte att det inte är så. Det man inte uttrycker kan man inte dra några slutsatser av. Bara det man uttrycker kan andra dra slutsatser av.

            Hoppas du förstår vad jag menar och avser.

            Hur som, jag är begåvad med en hel hög av barn. Jag önskar dig och alla som längtar och önskar detsamma.
            ♥️
            Moa

          8. Moa the real real Moa skriver:

            @TRH

            Helt rätt!

            Känslor är ju inte viljestyrda. Dom bara är på gott och ont.

            Det jag menar är att man kan lära sig att hantera sina känslor. Med det menar jag att man både kan skratta, gråta, känna empati eller känna sig kränkt mm, mm och ändå hantera det utan att lägga det i andras knän.

            Att inte känna ngt alls är verkligen inte önskvärt. Då är ngt generalfel, enligt mitt sätt att se det.

            Håller m om ditt resonemang om humor.

            Nej… Inte roligt att renovera! Min lott blev att måla… Jag borde inte ens tillåtas att hålla i en pensel utan övervakare. Som hämnd har jag beslagtagit ett av barnens resegodis som jag hittade i ett gömställe och stängt in mig i sovrummet. Jag kommer skylla på pappan, aka slavdrivaren, när barnet upptäcker mitt brott. 😎

            💋

            Moa

          9. The real Hmm skriver:

            Moa: Ha ha, det gjorde du rätt i. Hämnas med godisstöld. Fast det var väl inte barnen som gav dig in lott? 😉 😆

            Akta dig för deras mothämnd. 😀

            Pöss!

          10. The real Hmm skriver:

            Döööh, såg nu att jag missade din eleganta plan om att skyla på pappa….

            Inget mer ”godis” till mig ikväll, och lycka till. 😎

          11. Moa the real real Moa skriver:

            @TRH

            Jo du… Alla var rörande överens om att jag var minst olämplig att måla.

            Risk för hämnd från berörd unge är stor. Jag har låst sovrumsdörren och sömngrymtar med jämna mellanrum. Allt för lite respit för kommande attack.

            Lakrits, serier på datorn och lite snack här är värt lite hämnd i morgon. 😀

            👍

            Moa

          12. The real Hmm skriver:

            Moa; Jösses, minst olämplig. Ni vet att man fortfarande får göra ROT på 30% av arbetet? o_O 😉

            Sååå värt det. 🙂

        2. Nachos skriver:

          Har en 7-månaders och är gravid i detta nu, men tack ändå 🙂

          1. Moa the real real Moa skriver:

            @Nachos

            Då önskar jag dig mer sömn och en gnutta egentid ibland. 😉

            Moa

      2. Andy skriver:

        Fast det är inte ens samma sak, bara sjukt att jämföra.

        1. Helena skriver:

          Nej det är inte samma sak (obviously), men sjukt att jämföra tycker jag verkligen inte att det är.

        2. Moa the real real Moa skriver:

          @Andy

          Hur friskt är det att jämföra sin infertilitet med någon som drar ett skämt om sin ev graviditet?

          Jag känner sympati för din sorg och längtan. Absolut!

          Men på riktigt…. Vad har hennes skämt förändrat för dig?

          Tar du det som en kränkning när dina nära och kära blir gravida och får barn också?

          Moa

      3. Andy skriver:

        Ehhh. Du har haft en farsa, att jämföra att han har gått bort med att det är osmakligt att skämta om att man är gravid när många skulle göra allt för att bli gravida är två olika grejer. Att du inte ens förstår det. Pinsamt.

        1. Helena skriver:

          Ja – det är två helt olika grejer, det är vi väl ändå överens om?

          Förstår bara inte varför det skulle vara så oerhört mycket jobbigare (det är så jag läser in att du anser) för de ofrivilligt barnlösa att bli påminda om att de inte har barn, än vad det är för de föräldralösa att bli påminda om att de inte har några föräldrar. Är det värre att sakna någon som aldrig funnits menar du?

          Help me out så ska jag sedan gräva fram alla mina skämskuddar due to pinsam.

          1. Henrietta skriver:

            Hahaha!!!!
            Är helt utmattad efter en lång dag och sovit dåligt inatt.
            Du gjorde min dag! Helt underbart ju!

      4. anonym skriver:

        Precis vi alla har något vi saknar. Men inte kul att en del här vill bråka där går gränsen. Detta är inte politik mina vänner det är bloggbevakning. Vi ska ha kul här o diskutera med respekt.

    2. Sacha skriver:

      Jag tycker det är jobbigt när folk lägger upp bilder på sina barn, min dotter är död… Ska vi börja gråta om vem som har det värst? Eller ska vi inse att folk inte alltid ska behöva tänka på vad andra kan ta åt sig av och känna sig kränkta över?

  23. Anna skriver:

    Mer inlägg!!!

  24. Madde skriver:

    Verkar som att hon tagit bort både bilden på insta och inlägget på bloggen..

    1. Kanin skriver:

      Sjukt töntigt skämt av henne ändå.

  25. BbBb skriver:

    Var håller du huuuuus???😩

  26. D skriver:

    Herregud alltså.
    Viss människor här.
    Att man önskar att hon bara skojar är för att man inte vill se ett till barn som sällan får träffa sin pappa för att hens mamma motarbetar honom, bli överlämnad till mormor och diverse barnvakter för att mamman ska ut och festa osv. Inte så att man hoppas hon får missfall och förlorar barnet. Ta det lite lugnt, folk blir kränkta åt andra av ingenting.

  27. E skriver:

    hallåå uppdateringen?😫 bara ett inlägg på heela dagen? du har ju skämt bort oss, har abstinens:)

    1. anonym skriver:

      Jag har också abstinens camcam vad händer. Börjar bli orolig du är väll ok?

  28. Li skriver:

    Människan borde inte ens ha vårdnaden om barnen hon har. Lämna barnen till mormor var & varannan helg för att supa sig full är inte okej. Speciellt inte när man kört i fyllan tidigare.

  29. Karin skriver:

    Jo,men kan ju vara som så att Cat och pojkvännen flyttar ihop,och att han ev lagar så god mat…

  30. Hedda H skriver:

    Jag börjar ändra åsikt om tvångsstereliseringarna. Det kanske inte var så dumt trots allt…

  31. Anonym skriver:

    Varför är bloggen konstig? Kan se några nya inlägg i kanten men hur mycket jag än uppdaterar så kommer tyra inlägget först.

  32. 🐴 skriver:

    Tiiiips till alla som är lite nyfikna på Corvara, Cornelia hade för två dagar sedan en frågestund på sin instagram om henne.
    Kom väl egentligen inte fram nå vidare intressant egentligen… men en tjej frågade om Cornelia visste hur mycket Tyra hade köpt Corvara för. Hon svarade: ”Haha, aa samma som jag gav Tyra, det var ingen bra deal för mig (återstår väl att se iofs), men jag har köpt betydligt lättare hästar för mindre än hälften av dessa pengar”
    Dock framgår aldrig hur mycket hon betalat för henne då det anses som en ”typiskt dum fråga”.
    En annan frågade om hur det kom sig att Tyra helt plötsligt ville sälja henne, och om det var Cornelia som ville det hela tiden. Hon svarade kort och gott att hon var rätt nöjd med att äga 70% utav henne.

  33. Si skriver:

    Ser bara komentarerna om jag komentarer så.. jag… hejhej alla!

  34. 🍔 skriver:

    Har det uppdaterats hela dagen, bara att jag inte kan se inläggen? 🙁

    1. M. skriver:

      Inlägget om Catten är det sista jag kan se

    2. The real Hmm skriver:

      Nej, kan du se det här så ser du allt som hänt i bloggen idag.

      Jag gissar på att CamCam struntar i att publicera tills alla buggar är fixade. 🙂

  35. M. skriver:

    CamCam skriver på Insta att det är nåt fel på bloggen och teknikerna jobbar på det

  36. Egenremiss skriver:

    Elaine Eksvärd har fått frågan av Rix MorronZoo, om hon kan tänka sig att låta någon som är ovan vid att byta blöjor, göra det på hennes kommande barn. I direktsändning.

    1. The real Hmm skriver:

      Ha ha, du klarade dig med några minuter till godo innan 1 april är över. 😉

      1. Egenremiss skriver:

        Hehe, om man ”agnar” med Elaine Eksvärd, så går det att gissa vem som hugger på den kroken.

        Nu lite allvar och det kommer bli långrandigt. För ca 2 veckor sedan skrev du en kommentar med en text av ”Fredrika”, som du kopierat och klistrat in som exempel på olämplig kommentar. ”Fredrika” skrev sin kommentar 29 dec 2016. Under hennes text kommenterade ”Ovanligt anonym” bl a att Fredrika vid tillfälle skulle publicera samma kommentar vid ett senare tillfälle när det passade.

        Här är kommentarerna jag menar:

        ”Fredrika skriver:
        29 Dec 2016 kl. 16:51

        Är så trött på att höra hur Elaine hävdar att alla hennes korkade uttalanden eller ageranden har med hennes ”överkänslighet” att göra.
        Jag har läst boken. Och Elaine har INTE blivit våldtagen av sin pappa. Han är inte dömd för våldtäkt eller att han skulle ha förgripit sig på henne.
        Han har visat henne porrfilm. Och han har somnat med handen mellan hennes ben några gånger. Men han har aldrig förgripit sig på henne genom samlag eller oralsex eller något liknande.
        Alla hennes uttalanden om att hon minsann har blivit ”utnyttjad sexuellt hela sin barndom” och att hon därmed tar sig rätten att uttala sig som hela landets spokesperson i frågor om pedofili, det är inget annat än sjukt.
        Elaine borde flytta in på rehab och få professionell hjälp istället för att pådyvla de verkligt sexuellt utsatta barnen sin ”hjälp” som i själva verket gör deras situation värre. Föräldrar och släktingar får onda ögat av henne för att de hjälper sina barn tvätta stjärten och hon gör slut med bl.a Isabella för att de råkar nämna att en bebis hade stå-snopp då de bytte blöja då Elaine var i samma rum – Herregud! Elaine är som synes INTE KAPABEL att agera något slags spokesperson för barnens rätt – hon klarar ju inte av att agera vuxet eller moget någonstans. Hela världen består enkom av pedofiler i hennes ögon och hon gör sig osams med a l l a myndigheter och professionella aktörer som sysslat med detta i årtionden.
        Att Elaine Eksvärd får ta så mycket plats i denna frågan och får vara ”retorikexpert” är endast för att hon s j ä l v har utsett sig till allt detta. Hon är inte handplockad efter att landet sett hur stor skillnad hon gjort, nej hon har själv tillskrivit sig dessa hitte-på-ämbeten.
        Isabella har jobbat sig upp ifrån botten till den framgångsrika affärskvinna hon är idag. Det är nog där skon skaver – vi ser rakt igenom Elaines påhittade värv. Och hon vill gärna ha pris på f ö r h a n d för saker hon inte ens utfört än, för saker som bara pågår i hennes huvud. Skitbenämningar som ”3 ska bli 1” vet hon redan på förhand att hon aldrig kan uppnå – eftersom det är omöjligt att komma åt förövarna – men hon vill ha ros för att hon skulle ha kommit på begreppet ”barns integritet” alldeles själv och att hon därmed kan peka på att all förskolepersonal alltid har gjort fel i alla år.
        Hur jag pekar och härskar. Där har du titeln på din nästa bok Elaine!
        Like7

        Ovanligt anonym skriver:
        29 Dec 2016 kl. 20:41
        FREDRIKA: Du har så rätt, så rätt i allt du skriver i kommentarerna (29 dec, 16:51 o 16:10). Tyvärr har nog inte många läst dem, för blogginlägget var redan 27 dec, så dina synpunkter kom kanske lite sent. Upprepa dem gärna någon annan gång när tillfälle ges. Skulle vilja skicka många hundra ”likes”.
        Hoppas denna kommentar hamnar på rätt ställe. Vi provar …

        Lägg märe till att Fredrika fick sju likes.”
        ___________________________________

        Nu är det E-remiss igen. Blev det inte konstigt att en kommentar du ogillade fick ytterligare spridning och att det också blev som ”Ovanligt anonym” föreslog till Fredrika: ”… dina synpunkter kom kanske lite sent. Upprepa dem gärna någon annan gång när tillfälle ges.”

        PS. Det skulle vara ett ? någonstans, men trots nykter kunde jag inte passa in detta i meningen. Hoppas folk får kramp i fingret/tummen de scrollar med.

        1. The real Hmm skriver:

          Att skämtet var riktat till mig för att du såg att jag var här inne vet både du och jag att det var så. Var nu inte tramsig för att jag kom dig till mötes. Jag var snäll mot dig och inget annat.

          Att du får det till att jag reproducerade något som jag inte ville stämmer inte alls pga kontexten och pga att CamCam tog tydligt avstånd från det.

          Men DU HÄR däremot gör det. Och det är inte första gången som du vill sprida att falska rykten om hur det varit.

          VEM ÄR DU? ÄR DU hennes BIOLOGISKA DONATOR? (för en pappa är du inte)

          Varför detta intresse för henne och hennes barndom? Vad får du ut av detta?

          Kom igen nu Egenremiss. Dags att bekänna färg. Jag svarar alltid på dina frågor.

          Nu är det din tur!

          1. Egenremiss skriver:

            Svar på ”Vem är du?”: Spelreglerna är väl att vi ska vara anonyma i kommentarsfältet och så får det bli. Jag är inte ”Fredrika”. Däremot tycker jag att Fredrika skrivit flera bra kommentarer, bl a den jag kopierade in ovan i min text 2 Apr, 00:20.
            Du kopierade in samma text av Fredrika i kommentar från mitten av Mars, så jag förstår inte skillnaden.

            I kommentarsfältet spekuleras det om allt möjligt som kan ha hänt hos de som granskas av Bloggbevakning. Är det bara ”Heliga Birgitta” det inte får spekuleras om och ska man inte vara källkritisk gentemot henne?

            Detta kan bli en lång diskussion, men det är nog ingen annan som är intresserad och därför är det inte säkert med ytterligare svar från mig.

            PS. ”Fredrika” har inte setts till på ett tag och det är verkligen tråkigt när någon som kan uttrycka sig väl inte kommenterar oftare.

          2. The real Hmm skriver:

            Strunta i att svara bokstavligen på vem du är utan ge istället dina motiv för att sprida falska rykten om att hon inte äger sin sanning.

            Och jag tror du misstar dig. Det är nog många som vill veta dina motiv.

          3. Egenremiss skriver:

            Svaret kan passa både till kl 12:54 och 19:18 (@realHmm).

            Hade någon som inte tillhör Elaine Eksvärds beundrare tagit fram en 2 1/2 månad gammal kommentar på nytt, kunde det se ut som dubbelspel. Man tycker en text är olämplig, men kopierar ändå in den i egna kommentaren som ett exempel på olämplighet och detta tyckte jag var konstigt, vilket jag skrev i en kommentar högre upp. Förstår du inte hur det KAN se ut? Det var detta jag reagerade på, men det går att vrida allt till vad som är motivet bakom.

          4. The real Hmm skriver:

            Trams Egenremiss. Du vet varför jag gjorde det. Det stod tydligt bland kommentarerna varför. CamCam bad om det. Hade inte spelat någon roll om någon annan gjort det heller efter den frågan från CamCam.

            Du bara spelar dum här för att under falsk flagg få sprida lite mer skit om henne.

            Men DU har skrivit en egen kommentar som var på pricken lika insinuant som Fredrikas. DU är t o m tillägnad ett helt inlägg på den här bloggen pga av det.
            Varför skrev du den?

            Du skriver enbart om två personer.

            Dåligt om Elaine.

            Bra om Catrin.

            Varför?

          5. Egenremiss skriver:

            Nu blev det lite som jag skrev här ovanför: ”Detta kan bli en lång diskussion …”

            The real Hmm, du är inte nöjd med mina svar och det kommer bara flera frågor. Jag har framfört det jag ville och om detta har framkallat nya frågetecken, så kan jag inte hjälpa det.

            Vad var det nu Carl Lidbom sa till ordföranden i KU?
            … och ordförandens svar passar kanske till mig?

          6. The real Hmm skriver:

            Du har inte svarat alls. Det är inga nya frågor, bara omformulerade.

            Du har uppnått ditt syfte med att sprida dessa kommenterar en gång till med ett taffligt försök att skylla det på mig.

            Du ska nog fundera på vilka agendor som jag kommer tillskriva dig framöver om du fortsätter.

            Det finns en kille som sitter och sammanställer ”vissa” ip på nätet för att lämna in till polisen. Funderar på om han skulle vara intresserad av det du skriver.

            http://magasinetfilter.se/granskning/monstren-i-garderoben/

    2. anonym skriver:

      Jag ser 4 nya inlägg o alla handlar om THK o hans resa nu till påsken o vad spännande.

      1. Anonym skriver:

        april april 😀

  37. M skriver:

    Blir illamående av många kommentarer..
    Det är en liten människa ni önskar vore ett aprilskämt.. Och om CH skojar om en sådan sak så bevisar det bara hur korkad hon är!
    CH må vara allt det ni säger och lite till men hon kan faktiskt vara en bra mamma!
    Min pappa var en bra pappa trots att han hade nästintill allt i bagaget!

  38. Jennie skriver:

    I vissa fall förskjuts en eventuell fangelsedom tills barnet är ute.

  39. Kristina E. skriver:

    Inlägget på både bloggen och Instagram är borta nu. Och det är ju inte 1 april längre, sjukt dåligt aprilskämt om detnj var så.

  40. Kristina E skriver:

    Kan det vara så illa att Catrin fabricerat en pojkvän som flyttat in och att hon är gravid för att locka läsare till sin blogg..? Eller är jag alldeles för cynisk nu…?

  41. Anonym skriver:

    Till och med Kodjo Akolors fru tyckte det var skit kul att lägga ut ultraljudsbild och driva om gravidiet. Folk verkar dessutom ha blivit genuint glada för deras skull.
    Tycker inte sådana skämt är passade.

  42. Olivia skriver:

    Reagerade på den långa diskussionen längre upp om diverse saker.
    Självklart behöver inte ett barn med psykiskt instabila/dysfunktionella föräldrar bli som dem, men det betyder inte att barn borde behöva växa upp i dessa familjer från början. Kanske det som folk reagerar på när det gäller Catrin, för hon har väl inte (för tillfället) ett stabilt liv?

  43. Tove skriver:

    Nu visar det sig att det var ett aprilskämt. Classy!

    https://catrinhedlund.com/2017/04/02/nah-she-aint-pregnant/

  44. Anonym skriver:

    Tror på att det var aprilskämt. Inte så lite uttjatat aprilskämt, lite fantasilöst.

    Vad händer med bloggen, är det något sabotage mot bloggen!?

  45. Anonym skriver:

    Började nyss följa henne på insta. Bläddrade lite bland bilderna och plötsligt så ”försvann” sidan = jag blev blockad. Säkert p g a att jag följer @bloggbevakning. Hahaha!!

  46. J skriver:

    Ja, Catrin är kanske inte så smooth, men något jag också irriterar mig på är alla dessa barnlösa som bara gnäller om att man uttrycker sig fel, okänsligt osv. och bara gnäller i allmänhet. Finns även sekundärkränkta personer som alltid tar fram pekpinnarna när någon pratar om de här frågorna.

    Det är inte världens största grej att inte ha barn, livet erbjuder ju enormt mycket andra möjligheter. Men den är väl vår kultur som meddelar att livet inte är någonting utan barn, att barn liksom är det främsta syftet med livet…

Kommentera

Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.

Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.

Skriv kommentar
Tillbaka upp

Mest läst på NG

Mest läst på NG
Tillbaka
Mer inlägg