
Ville bara tipsa er om att har man lite brådis och korvbröden är slut, så går faktiskt hamburgerbröd lika bra. Titta vad fint det blev.

Ville bara tipsa er om att har man lite brådis och korvbröden är slut, så går faktiskt hamburgerbröd lika bra. Titta vad fint det blev.
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Sofia Helin läser nyårsdikten |
Skivrecension: Sarah Klang - Creamy Blue |
Håkan Hellström till Ullevi 2025 |
Delain - Moonbathers |
Gorillaz – Cracker Island |
Crafter Work på Vassa Eggen |
Haha ser gott ut! :D
shit vad fin header/banner :)