

URSÄKTA??????? DENNA KOMBO????????
Hoppas vi ses ikväll! Ska i princip BARA spela Little Jinder – Sommarnatt och Zara Larsson – Lush life.
PUSS!!!!!!


URSÄKTA??????? DENNA KOMBO????????
Hoppas vi ses ikväll! Ska i princip BARA spela Little Jinder – Sommarnatt och Zara Larsson – Lush life.
PUSS!!!!!!
Kommentarer på ng.se granskas i efterhand. Allt innehåll som vi bedömer som olagligt, liksom personliga påhopp, rasisiskt, sexistiskt eller på något sätt stötande kommer att raderas.
Vi polisanmäler alla kommentarer som bryter mot svensk lag. Detta för att värna om våra skribenter och läsare.
Här ser du VM på krogen i Stockholm |
Krogrecension: Tripletta |
Omnipollo droppar Drip |
Krogrecension: Teuf |
Lilla Ego |
Filmrecension: The Tragedy of Macbeth |
Krogkommenterarna – maj 2026 |
Krogrecension: Taco Bell |
Är det din Anton som visas på bilden?:O
Var där!! Älskade att du spelade massa Zara larsson!!!!!